Wakacyjne wydanie „Wszystko działa!” pełne inspiracji dla instalatorów

W czym pomaga zdobyty tytuł Mistrza Polski Instalatorów, dlaczego warto stworzyć biuro obsługi klientów w firmie instalacyjnej i jaką strategię firmy obrać, by zwiększyć szansę na rozwój – o tym opowiedzą Wam bohaterowie tego wydania. Tych i wielu innych tematów do kolejnych wydań dostarczyły nam rozmowy i konferencje podczas udanych targów INSTALACJE. Zapraszamy do lektury!

Rozmowy podczas targów Instalacje dla wielu producentów i dystrybutorów urządzeń oraz dla instalatorów stały się cenną inspiracją i początkiem wielu nowych projektów biznesowych. Wielu osobom udział w targach będzie kojarzył się z emocjami i rywalizacją w ramach Mistrzostw Polski Instalatorów. Dariuszowi Piotrowskiemu i Mateuszowi Mikulskiemu kojarzyć się będą ze zwycięstwem. Rozmowy z obydwoma mistrzami zamieszczamy oczywiście w tym wydaniu magazynu.
A skoro o magazynie mowa, dla redakcji targi były okazją do uczestnictwa w ciekawych konferencjach, ale również do spotkania aktywnych i zaangażowanych przedstawicieli branży instalacyjnej. To tu poznaliśmy Juliana Koplina, właściciela firmy instalacyjnej z Łodzi i Pawła Kaczmarka, założyciela Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Firm Instalacyjnych i Serwisowych. W tym wydaniu „Wszystko działa!” przedstawiamy ich Wam, by rozmowy z nimi stały się początkiem wspólnej dyskusji nad coraz większą profesjonalizacją branży i rozwojem firm. Rozwoju tego na pewno nie będzie, gdy nie będzie miał kto w Waszych firmach pracować, a wiemy już że wciąż zbyt mało jest kandydatów do nauki w technikum czy szkołach branżowych na kierunkach instalacyjnych. Warto się zastanowić, jak może wyglądać współpraca szkół, firm producenckich i samych instalatorów, by promować naukę zawodu.
O czym rozmawialiśmy z bohaterami wydania:
•    jak to jest być Mistrzem Polski Instalatorów i jak tytuł pomaga w codziennej pracy – opowie Dariusz Piotrowski
•    jaki jest przepis na sukces firmy instalacyjnej – zdradza Paweł Kaczmarek, prezes nowego Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Firm Instalacyjnych i Serwisowych,
•    nie masz w firmie biura obsługi klienta? Zobacz, jak może ono Cię wesprzeć w pracy – na przykładzie firmy iSerwis Centrum Instalacji Juliana Koplina z Łodzi

Z magazynu dowiecie się również:
•    jak sporządzić poprawną umowę z klientem,
•    jak rozmawiać z klientem, by był on usatysfakcjonowany,
•    jak projektuje się instalacje w domu pasywnym,
•    o faktach i mitach dotyczących grzejników dekoracyjnych,
•    jak automatyka pomaga w montażu i późniejszej eksploatacji urządzeń,
•    o kompleksowych systemach ogrzewania
A na deser:
•    Błysk oka – świetny design samochodów nowych i koncepcyjnych
•    Rekreacyjne sztuki walki – jak zacząć i w czym mogą być pomocne?
Zapraszamy do lektury. Bezpłatny magazyn znajdziesz w swojej hurtowni zrzeszonej w Związku ZHI i na www.wszystkodziala.pl
Chcesz pochwalić się swoją realizacją, lub chcesz podpowiedzieć temat do kolejnego wydania? Napisz do nas: redakcja@wszystkodziala.pl
Niech „Wszystko działa!” w Waszej pracy! A także podczas udanych wakacji.




Wstecz

Partnerzy Medialni













Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Napisz do nas.
contact